Harrods Women Swimwear

09:42:00 Wishlook ! 2 Comments



Bonjour les Simmers ! 

Aujourd'hui, je vous propose cette nouvelle collection de maillot de bain de luxe de chez Harrod's pour vos jolies simmettes. Vous trouverez deux d'entre eux de la collection 2015 de chez Gottex, et un de la maison Shan. Profitez-en, l'hiver n'existe pas encore chez eux.
J'espère qu'ils vous plairont.

Enjoy ! =)

_________________________________

Hello everyone ! 

Today, I'm sharing with you this new luxury swimwears by Harrod's for your pretty sims. You will find two swimsuit by Gottex collection 2015 and one by Shan. Take advantage of it, the winter does not still exist in the game.
I hope that they will please you.

Enjoy ! =)



Download

Shan Georgia Ruched Swimsuit



Puisque la question m'a été demandé plusieurs fois, je vous informe directement sur cet article que les contenus que je vous propose en téléchargement ici sont tous vérifiés. Aussi bien au niveau des bugs dans le jeux qu'en terme de virus ou autres problèmes.
Si malgré tout, vous rencontrez une quelconque difficulté, merci de me le signaler le plus vite possible.

_____________________________


As the question was asked me several times, I inform you directly on this article, that the custom contents which I propose you in download here are all verified. As well as bugs in the game or virus or other problems.

My downloads are safe ! 

If nevertheless, you meet any difficulty, thank you for inform me as quickly as possible.



Download

Gottex Seychelles Tank Swimsuit



Download


Gottex African Rhythm Swimsuit




Please, do not reupload.

2 comments :